Search

מתחזק החשד: בן הזוג הפלשתיני תקף את התינוקת - ישראל היום

מתחזק החשד: בן הזוג הפלשתיני תקף את התינוקת - ישראל היום

הצעיר הפלשתיני שחשוד שתקף תינוקת בת עשרה חודשים באשקלון, ופצע אותה אנוש, מובא הבוקר (שלישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. התינוקת מאושפזת בבית החולים סורוקה, היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים ומצבה אנוש. 
החוקרים חושדים שהוא שמר על התינוקת כשבת זוגו, אמה, יצאה לבלות, תקף אותה, וכך נגרמה החבלה הקשה בראשה. המשטרה צפויה לבקש להאריך גם את מעצרה של האם היום. בבקשה להארכת מעצר מייחסת לו המשטרה את החשדות של תקיפת חסר ישע, נטישת קטין והזנחת קטין.

כזכור, אתמול נעצרו זוג הורים בני 22 לאחר שבמהלך הלילה הובהלה בתם התינוקת בת העשרה חודשים לבית החולים במצב אנוש, עם חבלות קשות בגולגולת. תחילה חשבו השוטרים כי האם השאירה את בתה לבד והבת נחבלה, אך בהמשך התברר כי האם יצאה לבלות ומי ששמר על התינוקת הוא בן זוגה, שוהה בלתי חוקי תושב השטחים.

בשלב מסוים, לא ברור איך, נפגעה התינוקת ובן הזוג הזעיק את האם ולאחר מכן נמלט. הוא נעצר בהמשך על ידי המשטרה בצומת פלוגות. התינוקת הגיעה לבית החולים בליווי הדוד ואחת השכנות שככל הנראה הזעיקה את כוחות הרפואה, אחרי ששמעה בכי בלתי פוסק.

השכנה שמעה בכי בלתי פוסק // צילום אילוסטרציה: יהודה פרץ

חוקרי משטרת אשקלון החוקרים את הפרשה, שחררו את אביה הביולוגי בתום מסירת עדותו, לאחר שהתברר כי לא היה מעורב באירוע. החשוד המרכזי הוא חבר של האם, תושב השטחים, שנעצר לאחר מעצרה של האם, כאשר ניסה לברוח מאשקלון לשטחים, שם הוא מתגורר. האם ובן הזוג נכלאו, והיום כאמור המשטרה תבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט באשקלון.

בחקירתו סיפר החשוד כי הוא החזיק אותה, כאשר לפתע היא נפלה לו מהידיים. ד"ר יובל כוורי, רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בסורוקה: "התינוקת הועברה לבית החולים כשהיא מונשמת ומחוסרת הכרה עם פגיעת ראש קשה מאוד, הובהלה לחדר ניתוח שם נותחה על ידי נוירוכירורגים. מצבה מוגדר אנוש ואנו נלחמים על חייה". התינוקת הגיעה בראשון בלילה לבית החולים כשהיא סובלת מפרכוסים, ובבדיקת CT שערכו לה התגלו שברים בגולגולתה.

פרמדיק מד"א שהגיע למקום, איתן לסרי, סיפר: "כשהגענו לדירה ראינו את התינוקת מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה לבית החולים במצב קשה ויציב".

Let's block ads! (Why?)



2019-10-22 07:20:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAwNDkz0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מתחזק החשד: בן הזוג הפלשתיני תקף את התינוקת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.