Search

דיווח ברוסיה: נעמה יששכר נפגשה עם פעילי זכויות אדם - ישראל היום

דיווח ברוסיה: נעמה יששכר נפגשה עם פעילי זכויות אדם - ישראל היום

אתר החדשות הרוסי RT דיווח היום (רביעי) כי פעילים לזכויות אדם ביקרו את האסירה הישראלית נעמה יששכר במתקן הכליאה בו היא מוחזקת, צפונית לבירה מוסקבה.

על פי דיווח ערוץ הטלוויזיה הרוסית, יששכר מרבה לחייך, מתרגלת יוגה ומקשיבה לתוכניות רדיו מקומיות בשפה האנגלית. עוד נמסר כי הצעירה לומדת רוסי תעל מנת לתקשר עם האסירות סביבה.

עוד דווח כי יששכר נמצאת בתא עם שלוש צעירות נוספות שהורשעו במרמה. מנהל מתקן הכליאה בחר את הצעירות היושבות עמה בתא באופן מיוחד, כך שכולן דוברות אנגלית במידה זו או אחרת. כלי התקשורת הרוסי טרח לדווח כי יששכר מלמדת את הצעירות אנגלית ובתמורה הן מלמדות אותה רוסית.  

בשיח עם פעילי זכויות האדם, מציינת נעמה כי מה שחסר לה יותר מכל במתקן הכליאה הוא גישה לשיחות עם רב.  הדיווחים ברשת אר.טי, המקורבת לשלטון ברוסיה, מציירים את מצבה של הישראלית הכלואה באור חיובי ככל הניתן. בדיווח נטען כי שירות בתי הסוהר של הפדרציה הרוסית אישר לאיש דת לבחירתה של יששכר לבקר אותה, אך אף ארגון יהודי לא התגייס עדיין למשימה. 

נעמה כלואה במושבת עונשין בנובו גרישינו, צפונית לבירה מוסקבה, לאחר שנגזרו עליה שבע וחצי שנות מאסר לאחר שנתפסה בשדה תעופה עם 9 גרמים של חשיש. המקרה עלה לכותרות בעקבות טענות בישראל כי גזר הדין החמור של יששכר נועד על מנת להפעיל לחץ על ישראל לשחרר את ההאקר הרוסי, אלכסיי בורקוב. 

Let's block ads! (Why?)



2019-10-23 11:18:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAwOTA30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "דיווח ברוסיה: נעמה יששכר נפגשה עם פעילי זכויות אדם - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.