Search

גנץ: "בוחנים חלופות להקמת ממשלה"; נתניהו: "גנץ משתמש בכל תירוץ" - ישראל היום

גנץ: "בוחנים חלופות להקמת ממשלה"; נתניהו: "גנץ משתמש בכל תירוץ" - ישראל היום

הסוף לאפשרות ממשלת האחדות? יו"ר כחול לבן, בני גנץ כתב היום (שישי) בחשבון הפייסבוק שלו כי במפלגתו "בוחנים חלופות להקמת ממשלה במקרה שהמו"מ עם הליכוד ייכשל". 

השרים לוין ואלקין לאחר הפגישה עם אנשי כחול לבן

עוד הוסיף גנץ כי הוא "חושש שבליכוד לא מעוניינים להגיע להסכם אמיתי כפי שמתחייב מתוצאות הבחירות. כנראה שיו"ר הליכוד נתניהו, החליט לגרור את ישראל למערכת בחירות בפעם השלישית. זה אסון למדינה ואיני מבין איך נתניהו, שמבין את ההשלכות החמורות של מהלך כזה, מסוגל לעשות זאת".

במפלגת הליכוד הגיבו לדבריו של גנץ ואמרו: "בני גנץ משתמש בכל תירוץ כדי שלא להקים את הממשלה שאזרחי ישראל רוצים: ממשלת אחדות לאומית. בעוד הליכוד הסכים לויתורים רבים כדי להקים ממשלה, גנץ עוד לא מוכן לדון במתווה הנשיא, וגורר את ישראל לבחירות מיותרות בזמן שישראל זקוקה לממשלת אחדות חזקה מול איראן שמסכנת את קיומנו".

כזכור, ביום רביעי האחרון נפגשו צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד. המפלגות הוציאו הודעה משותפת בסיום הפגישה, ומסרו: "הפגישה התקיימה באווירה טובה, רצינית ועניינית. הפערים הגדולים בין המפלגות נותרו בעינם. פגישת המשך צפויה להתקיים כבר בימים הקרובים".
בתוך כך, בימים האחרונים נשמעים קולות שונים במפלגתו של גנץ. גורמים בכירים הביעו דאגה מפעולותיו של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו וטענו כי "אי אפשר לדעת איתו". אמירות אלו נשמעו בתום פגישת צוותי המשא ומתן של המפלגות אתמול (חמישי), שהוגדרה טובה על ידי שני הצדדים.
גורם פוליטי בכיר העריך השבוע כי "אפסו הסיכויים לממשלת אחדות". במהלך השבוע נפגשו איילת שקד ואביגדור ליברמן בכנסת. גורמים פוליטיים טוענים כי שקד מנסה לפשר ולמצוא דרך להביא את ליברמן חזרה אל גוש הימין. יש לציין כי השניים כבר הספיקו לערוך פגישות דומות קודם לכן.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-08 12:16:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzA1NDg10gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "גנץ: "בוחנים חלופות להקמת ממשלה"; נתניהו: "גנץ משתמש בכל תירוץ" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.