Search

יאיר גולן: "הימין אחראי לגל הטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים" - ישראל היום

יאיר גולן: "הימין אחראי לגל הטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים" - ישראל היום

שנוי במחלוקת: סגן הרמטכ"ל לשעבר, חבר הכנסת יאיר גולן (העבודה-גשר-מרצ),  תקף הערב (חמישי) את הימין בישראל, והטיל עליו את האחריות לגל הפיגועים האחרון, בו נפגעו 14 לוחמים ואנשי כוחות הביטחון בשלושה פיגועי ירי ודריסה בירושלים ובשומרון. את הדברים אמר גולן בראיון לחדשות 13, וקשר בין גל הפיגועים להצהרות האחרונות בנוגע לתוכנית המאה ולאפשרות של סיפוח שטחים ביהודה ושומרון ובקעת הירדן.

כאשר נשאל גולן האם תוכנית טראמפ אחראית לגל הטרור, ענה "יותר מאשר תוכנית טראמפ הובילה לגל הפיגועים, ההצהרות על הסיפוח, היסטריית הסיפוח - כאילו זה הדבר שישראל הכי הכי צריכה, זה בוודאי הלהיט את השטח. אז קודם כל יש פה תוכנית שהיא לא יותר מספין בחירות, כי מי שרוצה לקדם תוכנית שלום, מביא את שני הצדדים לשולחן המשא ומתן ולא משיק תוכנית במעמד צד אחד,  ולאחר מכן יש הצהרות היסטריות של הימין הישראלי בדבר סיפוח". לאחר דברים אלה נשאל האם הימין אחראי לגל הטרור, וענה "צר לי לומר, כן".

 

"אני רוצה לומר לך שזו זאת פשוט חוסר אחריות", הסביר גולן "אם אתה יודע, ונתניהו יודע מצוין היטב שאי אפשר לצאת בשום יוזמת סיפוח והוא יודע את המגבלות האמריקאיות אתה יוצא בהצהרות כאלה כדי לקושש עוד כמה קולות בבחירות - זה חוסר אחריות לאומי". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה לדברים ואמר כי גולן "ירד מהפסים", כשבליכוד הוסיפו: "בושה. לפי יאיר גולן, שותפו הטבעי של גנץ לממשלה, הימין אחראי לטרור נגד חיילי צה״ל ואזרחי ישראל. כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את ״תוכנית המאה״. אין לגנץ ממשלה בלי גולן וטיבי, מי שמצביע עבורם יקבל בחירות רביעיות. רק ליכוד גדול יוציא את המדינה מהפלונטר ויביא ריבונות".

גם מפלגת ימינה תקפה את הדברים, וקראה לגולן להתבייש על דבריו: "יושב באולפן איש שמאל קיצוני ׳שמזהה תהליכים׳ בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים", נכתב בהודעת המפלגה, "יאיר גולן המחיש הערב שוב את הסכנה של ממשלת שמאל-ערבים".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 17:51:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNDk30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "יאיר גולן: "הימין אחראי לגל הטרור"; נתניהו: "הוא ירד מהפסים" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.