Search

הפלשתיני שכמעט שרף שוטר מג"ב בחברון - נעצר - ישראל היום

הפלשתיני שכמעט שרף שוטר מג"ב בחברון - נעצר - ישראל היום

הותר לפרסום: אמש (שישי) עצרו לוחמי צה"ל בעיר חברון את המחבל שהשליך בקבוק התבערה לעבר קצין מג"ב ביום שני בעיר חברון במהלך הפרות הסדר האלימות בחסם שוטר. החשוד הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

האירוע התרחש כשמתפרעים פלשתינים השליכו בקבוק תבערה לעבר הקצין, במהלך עימותים בין תושבים מקומיים לכוחות באזור עמדת חסם שוטר

תיעוד: בקבוק תבערה מתלקח על שוטר מג"ב בחברון

האירוע החמור תועד בסרטון, בו ניתן לראות כיצד בקבוק התבערה התלקח על האפוד של הקצין, שלא נזקק לפינוי מהמקום. הקצין המשיך בפעילות למרות הסיטואציה הקשה והעובדה שאש אוחזת בבגדיו, וכיבה את האש שהתלקחה על גופו בתוך זמן קצר. הקצין לא נזקק לטיפול רפואי, וכעבור זמן קצר המתפרעים פוזרו והאזור חזר לשגרה. 

בימים האחרונים הפך אזור חברון למוקד התפרעויות מרכזי, זאת על רקע חשיפת תוכנית השלום של הנשיא טראמפ. גם אתמול יידו המפגינים אבנים בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון, וגם אתמול פגע אחד מבקבוקים אלה בלוחם מג"ב, ללא פציעה רצינית.  

מאות מפגינים בלבד

באירוע נוסף שהתרחש בסוף השבוע, נורה למוות פלשתיני תושב אזור טול כרם, לאחר שהשליך בקבוק תבערה לעבר כוחות הביטחון במהלך הפגנות בכפר קפין. בכך עלה מספר ההרוגים הפלשתינים במהומות ביהודה ושומרון לחמישה מאז הכריז טראמפ על תוכניתו. 

עם זאת, עד כה לא נרשמו הפגנות ענק ברחבי יהודה ושומרון, והערכה היא שההפגנות עד כה הן הפגנות ספונטניות ולא הפגנות שמאורגנות מגבוה. במהלך סוף השבוע יצאו, על פי ההערכות, כ-300 פלשתינים להפגין בכל רחבי יהודה ושומרון. במהלך ההפגנות נפצעו שתי לוחמות מג"ב באורח קל מיידוי אבנים לעברן.
 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-08 16:24:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNzM50gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הפלשתיני שכמעט שרף שוטר מג"ב בחברון - נעצר - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.