Search

ראש הישיבה מגוש עציון שנדבק בקורונה נכח בהלוויה; הלימודים הופסקו - ישראל היום

ראש הישיבה מגוש עציון שנדבק בקורונה נכח בהלוויה; הלימודים הופסקו - ישראל היום

היום (רביעי) נודע כי הרב דוב זינגר, ראש הישיבה התיכונית המפורסמת "מקור חיים" ומייסד בית המדרש להתחדשות, נושא את נגיף הקורונה.
בפרסום של הישיבה התיכונית לחבריה נכתב: "אתמול התבשרנו כי הרב דוב נושא את נגיף הקורונה. הרב דוב כמעט ולא היה בישיבה מאז חזרתו לארץ, אך צוות מצומצם מעובדי הישיבה קיים איתו פגישות ביום חמישי, ועל כן צוות זה נכנס לבידוד וקיבל הנחיות ראשוניות. בשלב זה לא יתקיימו לימודים או סיורים עד יום ראשון הקרוב.

הוראות משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בישראל

"לגבי שאר תלמידי ומורי הישיבה אנו מחכים להוראות משרד הבריאות, על מנת להבין האם לחיצת יד או השתתפות במנחה בה השתתף הרב מחייבת בידוד. בבקשה לא להציף את הרב דוב בברכת "והסירותי מחלה מקרבך", בהמשך נעדכן לגבי ההתפתחויות".

היום התברר כי אתמול השתתף הרב זינגר בהלווייה של ידידיה גוטווירט, גם הוא איש ישיבת מקור חיים, שם הוא היה בקרבתם של אנשים רבים.   

בישיבת "מקור חיים", השוכנת בכפר עציון, לומדים כ-300 תלמידים, והיא נחשבת ליהלום שבכתר בקרב הזרם החסידי-ארצישראלי. זו גם הישיבה שממנה יצאו יעקב נפתלי פרנקל וגיל-עד מיכאל שער, שניים משלושת הנערים שנחטפו ונרצחו בגוש עציון. 

בתוך כך, תלמידי ואנשי הצוות של בית הספר יוספטל בעיר אזור נכנס היום  לבידוד בעקבות גילוי הנגיף אצל תלמיד כיתה ג' בן ה- 9. בבית הספר לומדים  465 תלמידים, וישנם גם 26 עובדי הוראה ו-20 עובדי מנהלה.

אילנית ג'ורג'י נימני, מנהלת בית הספר יוספטל, כתבה להורי בית הספר: "בעקבות הידיעה מאתמול בערב על הידבקותו בנגיף הקורונה של תלמיד כיתה ג' מביה"ס, קבלנו כעת הנחייה מעודכנת ממשרד הבריאות והיא - כניסה של כלל התלמידים לבידוד ביתי מעתה ועד ה-18.3 כאמצעי זהירות למניעת הדבקה. מבקשים להדגיש שהמשפחה התנהלה על פי ההנחיות מרגע חזרת התלמיד מחו"ל".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-11 09:18:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQwODk30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "ראש הישיבה מגוש עציון שנדבק בקורונה נכח בהלוויה; הלימודים הופסקו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.