Search

בית המשפט העליון פסל את מרזל וגופשטיין - סרוגים

בית המשפט העליון פסל את מרזל וגופשטיין - סרוגים

חדשות סרוגים25.08.19 21:56  כ"ד באב תשעט

בית המשפט העליון פסל את מרזל וגופשטיין

  צילום: Hadas Parush/Flash90

לאחר שוועדת הבחירות אישרה את מועמודתם, בית המשפט העליון פסל הלילה (ראשון) את מועמדותם של אנשי עוצמה יהודית ברוך מרזל ובנצי גופשטיין.

המשמעות: לא יוכלו להתמודד לכנסת ה-22.

השופט נעם סולברג התנגד לפסילה בדעת מיעוט נגד החלטתה של הנשיאה אסתר חיות.

בית המשפט העליון אישר את התמודדותה של הרשימה המשותפת.

עוד באותו נושא

אדווה ביטון באולפן: "חסר לעוצמה יהודית מנדט אחד"


"הדרישה הראשונה של עוצמה יהודית תהיה לשנות את הרכב השופטים בבית המשפט העליון"

בעוצמה יהודית מגיבים בחריפות להחלטת בית המשפט העליון.

לדברי עו"ד איתמר בן גביר: "בשמאל מבינים שבלי עוצמה יהודית אין רוב לממשלה ימנית ולכן הם נאבקים לפגוע בה. זה לא יעזור להם, כי עם ישראל מבין היטב שהמאבק הוא עקרוני. החלטת בית המשפט תביא לעוצמה יהודית את המנדט החסר". בן גביר הוסיף כי: "הדרישה הראשונה של עוצמה יהודית תהיה לשנות את הרכב השופטים בבית המשפט העליון".

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין מסר בתגובה: "בג"צ שוב מוכיח שהוא סניף של מרצ. חברת הכנסת יזבק שכתבה על סמיר קונטאר שהוא לוחם ושהאיד ואמרה שהיא מתגעגעת לנאצר לא נפסלת. לשיטת שופטי העליון לקרוא לרצח חיילים זה בסדר אבל מלחמה בהתבוללות היא פסולה".

ברוך מרזל מסר כי: "הארגונים הרפורמים ומפלגות השמאל התאחדו נגדנו מתוך הבנה שאנחנו נלחם למען מדינה יהודית ונקדם את ערכי התורה בכנסת. מבחינתם, פגיעה במפלגת עוצמה יהודית היא עוד דרך לפגוע ביהדות והתשובה לכל ארגוני השמאל וקרנות הרפורמים תהיה בקלפי"

Let's block ads! (Why?)



2019-08-25 18:56:02Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzY3NTk5LSVENyU5MSVENyU5OSVENyVBQS0lRDclOTQlRDclOUUlRDclQTklRDclQTQlRDclOTgtJUQ3JTk0JUQ3JUEyJUQ3JTlDJUQ3JTk5JUQ3JTk1JUQ3JTlGLSVENyVBNCVENyVBMSVENyU5Qy0lRDclOTAlRDclQUEtJUQ3JTlFJUQ3JUE4JUQ3JTk2JUQ3JTlDLSVENyU5NSVENyU5MiVENyU5NSVENyVBNCVENyVBOSVENyU5OCVENyU5OSVENyU5OSVENyU5RNIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בית המשפט העליון פסל את מרזל וגופשטיין - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.