Search

נתניהו תוקף את מלצר: "לא מבין איך יו"ר ועדת הבחירות מסרב לשמוע את רה"מ" - ישראל היום

נתניהו תוקף את מלצר: "לא מבין איך יו"ר ועדת הבחירות מסרב לשמוע את רה"מ" - ישראל היום

ראש הממשלה נתניהו תקף היום (ראשון) את ההחלטה של נשיאות ועדת הבחירות שלא אישרה לו להיפגש עם יו"ר הוועדה, השופט מלצר, בנושא הזיופים בבחירות הקודמות. "יש כאן סכנה אמיתית לבחירות", אמר. 

בשידור בחשבון הפייסבוק שלו, התייחס נתניהו לזיופים בבחירות האחרונות. "הגניבות שנעשו בבחירות האחרונות הטו את תוצאות הבחירות. גנבו את הבחירות האחרונות על ידי זיופים מסיביים בקלפיות, והיו על כך תלונות. חשבנו שהתלונות האלו נבדקו. קראתי בסוף השבוע את הכתבה המטלטלת של העיתונאי קלמן ליבסקינד, שאמר שהוא התקשר אישית ל-82 יושבי הראש הקלפיות שהתלוננו על זיופים, והמשטרה פנתה רק לשניים מהם. 

צילום ארכיון: לע"מ

"הם אומרים שהם מנהלים חקירות בדרכים אחרות, אבל אני רואה שכשמנהלים חקירות נגדי מוציאים רבע מיליארד שקלים, ושולחים את החוקרים מאינדונזיה ועד אלסקה. פה משום מה הם לא היו יכולים לעשות מה שעיתונאי אחד עשה, התקשר ליושבי הראש של הקלפיות. הוא גילה לתדהמתנו את מה שאני לא ידעתי ,שהם לא פנו לאף אחד מהם, זה אומר שמשהו כאן לא בסדר". 

נתניהו התייחס לבקשתו לפגוש את יו"ר ועדת הבחירות שנדחתה, ואמר: "ביקשתי לראות את השופט מלצר, יו"ר ועדת הבחירות. אני יושב פה עכשיו בכנסת, כמה דלתות ממנו, והם סירבו לראות אותי. רצינו לעשות את הדבר הכי פשוט כדי להבטיח שלא יהיו גניבות בבחירות, וזה אומר מצלמות. גם לזה הם סירבו. הם אמרו לנו לחוקק חוק, ואז אמרו שאין מספיק זמן בשביל זה. 

עוד בנושא: 

"יש כאן סכנה אמתית, אסור שמה שיקרה בפעם הקודמת יקרה שוב. אסור שיגנבו לנו את הבחירות. עכשיו יש לזה תשובה אחת יסודית, שכל אנשי הימין, כל אנשי הליכוד, יבואו ויצביעו מחל. כי אם יוסיפו מנדט בקלפיות מסוימות, עוד מנדט או מנדט וחצי, אנחנו מתגברים על זה בקלות. אבל כרגע לא כולם הולכים להצביע. כרגע שיעור ההצבעה הצפוי של מצביעי הליכוד, כמו גם בבחירות הקודמות, היה קטן באופן משמעותי ממצביעי השמאל, בפער של 10-15 אחוזים, תלוי ביישובים".

נתניהו פנה לקהל הבוחרים, "אני אומר לכולם: קודם כל אתם רוצים להתגבר על הזייפנים, להתגבר על אלה שגונבים את הקלפיות? הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות זה לבוא ולהצביע באופן מסיבי. וכמובן יש גם את הצעדים שאנחנו מצפים שוועדת הבחירות תעשה לקראת הבחירות האלה. לצערי אני לא חושב שזה אפקטיבי כמו המצלמות, אבל חייבים לעשות משהו יותר ממה שעשינו בפעם שעברה כי זה פשוט בלתי נסבל. 

:אני לא מבין איך השופט מסרב לקבל, אפילו לשמוע את ראש הממשלה, שבא ואומר: אתם מדברים על טוהר הבחירות? אתם מדברים על דמוקרטיה? מה זה דמוקרטיה אם לא לוודא את רצון הרוב? הרי לא היינו כאן אם לא היו גונבים בחירות כי היינו מקבלים עוד כמה אלפי קולות ובזה נגמר העניין, היינו מקבלים את המנדט ה-61. כל אחד מהם יכול להיות המנדט הנוסף כדי להכריע את הבחירות עבור הליכוד. 

"אל תשבו בבית ותגידו זה לא משנה, זה ועוד איך משנה. כרגע אנחנו מפסידים, אם תבואו ותצביעו מחל אנחנו ננצח ונתגבר על הזייפנים".

Let's block ads! (Why?)



2019-09-15 13:32:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkyMjQz0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו תוקף את מלצר: "לא מבין איך יו"ר ועדת הבחירות מסרב לשמוע את רה"מ" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.