Search

הזנחת התינוקת באשקלון: במשטרה חושדים שעברה מסכת התעללות - וואלה!

הזנחת התינוקת באשקלון: במשטרה חושדים שעברה מסכת התעללות - וואלה!

בבית משפט השלום באשקלון מתקיים היום (שלישי) דיון בהארכת מעצרם של אם התינוקת בת העשרה חודשים ובן זוגה, שוהה בלתי חוקי החשוד במעורבות בהזנחה. נציג המשטרה בדיון טען כי ככל הנראה מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד בן הזוג, החשוד גם כי תקף את האם כמה פעמים. בית המשפט דן בהארכת מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף תוך התעלמות מהעבירה שביצע.

מהדיון עולה כי החשוד קרא לשכנים שיזעיקו אמבולנס ולאחר שהגיעו עזב את המקום. הוא מכיר את התינוקת כמה חודשים ואף שמר עליה בעבר. "שמרתי על הילדה, לא עשיתי כלום, כשהיא הרגישה לא טוב התקשרתי לאימא", סיפר אתמול בן הזוג של האם, שהכחיש את מעורבותו. אביה של התינוקת שוחרר ממעצר.

במקביל, בבית החולים סורוקה בבאר שבע מצבה של התינוקת מוסיף להיות אנוש. היא מונשמת ומורדמת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים.

התינוקת פונתה בליל אמש לבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מחבלת ראש. בהמשך הועברה התינוקת לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בני משפחתה אמרו כי "המצב של הילדה קשה מאוד, צריך להתפלל להחלמתה".

עדת ראייה המתגוררת בבניין, סיפרה כי היא זו שהזעיקה את כוחות ההצלה לבניין. "השכנים צעקו שיש ילדה, תינוקת בלי הכרה ועלינו עם אחד השכנים", שחזרה. "דיברנו עם מד"א בטלפון שהנחו אותנו איך לבצע החייאה עד שהצוות הרפואי יגיע. כשעלינו למעלה אמרו לנו שהילדה הייתה עם חום ונתנו לה נורופן", תיארה.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-22 09:32:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiJWh0dHBzOi8vbmV3cy53YWxsYS5jby5pbC9pdGVtLzMzMTkxMjXSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הזנחת התינוקת באשקלון: במשטרה חושדים שעברה מסכת התעללות - וואלה!"

Post a Comment

Powered by Blogger.