Search

בכחול לבן חוגגים: "גנץ יהיה ראש ממשלה, השאלה מה המחיר שהוא ישלם כדי להגיע לשם" - ישראל היום

בכחול לבן חוגגים: "גנץ יהיה ראש ממשלה, השאלה מה המחיר שהוא ישלם כדי להגיע לשם" - ישראל היום

מאז ניתן המנדט להרכבת הממשלה לראש הממשלה בנימין נתניהו, בכחול לבן ציפו רק לדבר אחד: שייכשל, והרכבת הממשלה תוטל על היו"ר, ח"כ בני גנץ. 

בסביבת גנץ מבהירים הבוקר (שלישי) כמה ממקורביו ל"ישראל היום", כי "גנץ יהיה ראש ממשלה, השאלה מה יהיה המחיר שיהיה מוכן לשלם בהגעתו לשם". כמו כן, בכחול לבן נשמעת הבוקר גישה מרוככת יותר בכל הנוגע לבנימין נתניהו.

נתניהו מודיע על החזרת המנדט לנשיא

בכיר בכחול לבן הבהיר, "גנץ לא אמר שלא ישב עם נתניהו. אלא הוא אמר שלא ישב עם נתניהו תחת כתב אישום. הוא מבין שהוא צריך את נתניהו בסופו של דבר, כדי שלא יהיו פה בחירות שלישיות. כרגע עם המנדט בידיו, נתניהו צריך לבוא לגנץ ולא להיפך".

עוד בנושא: 

בכחול לבן ציפו בתקופה האחרונה לראות לאן יוביל השימוע של נתניהו. כפי שפרסמנו בעבר ב"ישראל היום", לצוות המשא ומתן ניתנה הנחייה שלא להתקדם איתו, אלא רק "למרוח זמן" לכאורה, עד שידעו מה מצבו של נתניהו. 

"יהיה ראש הממשלה, השאלה איזה מחיר ישלם", גנץ // צילום ארכיון: אורן בן חקון

אבל בימים האחרונים בכחול לבן ישנה התרוממות רוח. "עכשיו הליכוד צריך להגיע אלינו ולא אנחנו אליו, הכוח שלנו", הבהירו גורמים ברשימה. כשנשאלו מהו מקור השמחה והביטחון בדרכם להרכבת הממשלה, השיבו: "יש יתרון בלהיות השניים שמקבלים את הרכבת הממשלה. נתניהו נכשל, והמפלגות יצטרכו בסופו של הליך להתרצות ולהצטרף לממשלת כחול לבן, כדי למנוע בחירות שלישיות".

ריבלין נפגש עם נתניהו וגנץ // צילום: עומר מירון, לע"מ

בתוך כך, בכחול לבן ממשיכים להיות מוטרדים מלשון המאזניים, שהפך לשמו הנרדף של יו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן. "ליברמן אינו אדם יציב ואי אפשר לצפות את המהלכים שלו" הסביר בכיר בכחול לבן ל"ישראל היום". עוד הוסיף, "אתה לא יכול לדעת אצלו כלום והכל מתהפך אצלו בשניות. אנחנו מנסים כמה שפחות לבנות עליו".

גם בימים אלה נערכות שלל פגישות בין צוותי המשא ומתן של המפלגות. גורמים בכחול לבן הודו כי הנהגת הרשימה, שכמסוכם מקבלת החלטות משותפות, לא רואה את הדברים בצורה אחידה לחלוטין. "גנץ, אשכנזי ולפיד הם אנשים שונים ויש שם אגו, אבל עובדה שהם עובדים טוב ביחד. המטרה להחליף את השלטון היא מעל הכל", הבהירו אנשיהם.

Let's block ads! (Why?)



2019-10-22 09:05:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzAwNTY10gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בכחול לבן חוגגים: "גנץ יהיה ראש ממשלה, השאלה מה המחיר שהוא ישלם כדי להגיע לשם" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.