Search

נתניהו במסר לאבו מאזן: "הפיגועים לא יעזרו, נקבע את גבולותינו איתך או בלעדיך" - ישראל היום

נתניהו במסר לאבו מאזן: "הפיגועים לא יעזרו, נקבע את גבולותינו איתך או בלעדיך" - ישראל היום

נתניהו בגוש עציון // איתי בית און/לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (חמישי) לבית החולים הדסה עין כרם, שם מאושפזים פצועי פיגוע הדריסה שאירע הלילה בירושלים, ובו נפצעו 13 חיילי גולני – אחד מהם באורח קשה. לאחר מכן הגיע ראש הממשלה למחסום המנהרות, שם קיבל סקירה ביטחונית ממפקד חטיבת עציון, ושוחח עם הלוחמים בגזרה.

לאחר הביקור התייחס ראש הממשלה למצב הביטחוני המתדרדר, והבהיר כי אין בכוונתו לסגת מכוונתו לספח את בקעת הירדן ואזורי ההתנחלויות בעקבות גל הפיגועים. "אנחנו כאן במחסום המנהרות. אני רוצה לברך את חיילי צה"ל, לוחמי מג"ב והשוטרים, שפועלים למען ביטחוננו 24/7. ביקרתי גם את החיילים הפצועים שלנו, אני מאחל להם ולכל הפצועים החלמה מלאה".

"נקבע את גבולותינו, איתך או בלעדיך"

נתניהו המשיך ותקף את יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, שאותו האשים בגל הפיגועים: "זה לא יעזור לך", אמר נתניהו לאבו מאזן, "לא הדקירות, לא הדריסות, לא הצליפות ולא ההסתות. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על ביטחוננו, לקבוע את גבולותינו, להבטיח את עתידנו. נעשה את זה יחד איתך או בלעדיך".

לפני כן, כאמור, ראש הממשלה נתניהו שוחח עם בני המשפחות בבית החולים ואיחל החלמה מהירה וקלה לפצועים. ראש הממשלה קיבל סקירה על מצבם של הפצועים ממנהל הדסה עין כרם פרופ׳ יורם וייס וממנכ״ל המרכזים הרפואיים הדסה פרופ׳ זאב רוטשטיין, ושוחח בטלפון עם הוריו של החייל שנפצע קשה בפיגוע. נתניהו אמר להורים כי הוא "מתפלל יחד איתכם לרפואת בנכם. כל עם ישראל מחבק אתכם". נתניהו היה אמור להעניק הצהרה לתקשורת, אך בשל המצב הביטחוני הוא ביטל את האירוע וקיים הערכת מצב ביטחונית ואת הסיורים בגזרת ירושלים ועציון.

כזכור, ביממה האחרונה אירעו שלושה פיגועים, שניים מהם בירושלים והאחד בצומת הפרסה שליד הישוב דולב שבשומרון. בפיגוע הדריסה שאירע בשעות הלילה נפצעו, כאמור, 13 חיילי גולני שהיו בדרך להשבעה בכותל בסיום הטירונות שלהם. בנוסף לכך, שוטר נפצע באורח קל לאחר שמחבל מחיפה פתח לעברו באש וחייל נוסף נפצע באורח קל בפיגוע בשומרון.

 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 16:28:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNDIx0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו במסר לאבו מאזן: "הפיגועים לא יעזרו, נקבע את גבולותינו איתך או בלעדיך" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.