Search

יוזמה משותפת: אולמרט ואבו מאזן נגד עסקת המאה - ישראל היום

יוזמה משותפת: אולמרט ואבו מאזן נגד עסקת המאה - ישראל היום

את תוכנית המאה הם פסלו עוד בטרם פרסומה, אך ברמאללה ממשיכים לטעון שהם מעוניינים בשלום. בכיר בלשכתו של אבו מאזן אמר היום (חמישי) ל"ישראל היום" כי אנשיו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, ששוהה בניו יורק, הציעו לקיים את מסיבת העיתונאים המשותפת של השניים בניו יורק כבר בשבוע הבא.  בה הם צפויים להביע את עמדתם נגד עסקת המאה".

מלשכת אבו מאזן נמסר כי טרם הוחלט אם להיעתר לפנייה של אולמרט ואנשיו. יש לציין כי הפעם האחרונה בה נערכה פגישה משותפת לאולמרט ואבו מאזן היתה בפריז לפני כשנה וחצי.

בתוך כך, לאורך היממה האחרונה כל הפלגים השונים בגדה המערבית וברצועת עזה קראו להסלמת השטח והערב הצטרף דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי - גדודי אל-קודס, אבו חמזה, קרא גם הוא לבצע פיגועים: "אנחנו מברכים על מלאכת הג'יהאד וההתנגדות בירושלים ובגדה המערבית", אמר אבו חמזה והוסיף, "אנחנו מצדיעים לשהידים הטהורים שהתנגדו לחוסר הכבוד והעבירו את המסר לאויב בשפה שהוא מבין. המסר שלנו לאנשינו הוא להכות אותם ביד ברזל, אנחנו עם כולכם".

לדבריו, "מבצעי הגבורה בגדה המערבית ובירושלים הם אישור דרך הדם והזרוע שאנחנו מתנגדים לתוכנית המאה ולייהוד האתרים הקדושים". הוא סיכם בקריאה להסלמה בשטחים: "אנחנו קוראים לכל עמנו לשאת נשק ולתקוף את המחסומים הישראלים ואת המתנחלים. עליכם לצאת ללכת בדרך של מאבק לשחרור"

בדבריו הצטרף אבו חמזה לדוברי ארגוני הטרור האחרים ביהודה ושומרון, בהם דובר חמאס חאזם קאסם, בכירי החזית העממית ואף גורמים בפת"ח, שנמנעו מלבקר את הפיגועים האחרונים.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 19:26:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNTEx0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "יוזמה משותפת: אולמרט ואבו מאזן נגד עסקת המאה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.