Search

הימין אשם בטרור? יאיר גולן בעוד התבטאות אומללה.צפו - סרוגים

הימין אשם בטרור? יאיר גולן בעוד התבטאות אומללה.צפו - סרוגים

חדשות סרוגים06.02.20 19:32  י"א בשבט תשפ

חבר הכנסת יאיר גולן מהמחנה הדמוקרטי משחרר הערב (חמישי) עוד התבטאות אומללה כשהאשים את הימין בגל הפיגועים האחרון. גולן התראיין לתכנית 'לפני החדשות' עם אודי סגל בחדשות 13 ואמר כי "יותר מתוכנית טראמפ – היסטריית הסיפוח הלהיטה את השטח".

סגל שלא האמין לדבריו של גולן חידד את השאלה ושאל אותו: "האם הימין אחראי לגל הטרור?", גולן השיב בלי להתבלבל: "צר לי לומר – כן".

הראשון להגיב לדבריו של גולן הוא חבר הכנסת אופיר סופר מרשימת 'ימינה' שאמר: "נבהלתי שוב מהמחשבה על העובדה שגולן היה פעם סגן הרמטכ״ל. והפעם הזו עלתה על כולנה, מי אחראי לגל הטרור- הימין. לא ההסתה במערכת החינוך הפלסטינית, לא מימון מחבלים ומשפחותיהם ואפילו לא המחבלים עצמם. מי? הימין".

צילום ועריכה יוחנן בלייך

גם בליכוד הגיבו לדבריו הקשים של גולן ואמרו: "בושה. לפי יאיר גולן, שותפו הטבעי של גנץ לממשלה, הימין אחראי לטרור נגד חיילי צה"ל ואזרחי ישראל. כל אחד מבין שגולן וגנץ יחסלו את 'תוכנית המאה'. אין לגנץ ממשלה בלי גולן וטיבי, מי שמצביע עבורם יקבל בחירות רביעיות. רק ליכוד גדול יוציא את המדינה מהפלונטר ויביא ריבונות".

ממפלגת 'ימינה' נמסר: "יושב באולפן איש שמאל קיצוני ש"מזהה תהליכים" בזמן שפצועי הפיגועים עוד נאבקים על חייהם ומאשים את הימין בטרור כנגד יהודים. את הימין! יאיר גולן המחיש הערב שוב את הסכנה של ממשלת שמאל-ערבים. יאיר גולן – תתבייש".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 17:32:45Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDE3NzY5LSVENyU5NCVENyU5OSVENyU5RSVENyU5OSVENyU5Ri0lRDclOTAlRDclQTklRDclOUQtJUQ3JTkxJUQ3JTk4JUQ3JUE4JUQ3JTk1JUQ3JUE4LSVENyU5OSVENyU5MCVENyU5OSVENyVBOC0lRDclOTIlRDclOTUlRDclOUMlRDclOUYtJUQ3JTkxJUQ3JUEyJUQ3JTk1JUQ3JTkzLSVENyU5NCVENyVBQSVENyU5MSVENyU5OCVENyU5MCVENyU5NSVENyVBQdIBAA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הימין אשם בטרור? יאיר גולן בעוד התבטאות אומללה.צפו - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.