Search

אימת הקורונה: נתקע 36 שעות בהסגר עם גופתה של אחותו - ישראל היום

אימת הקורונה: נתקע 36 שעות בהסגר עם גופתה של אחותו - ישראל היום

משפחתה של אישה שמתה ממחלת הקורונה נאלצה להישאר במשך 36 שעות בהסגר עם גופתה של קרובת משפחתם שמתה מנגיף הקורונה, זאת לאחר ששירותי הקבורה סירבו להגיע ולפנותה מביתה בעיר נאפולי באיטליה.

תרזה פרנצזה, בת 47, לא סבלה מכל מחלה מסכנת חיים לפני הידבקותה בנגיף הקורונה, ולא הייתה בכל קבוצת סיכון. בתחילת השבוע שעבר היא החלה להראות את הסימפטומים האופייניים למחלה וביום ראשון בערב היא מתה בביתה, מוקפת בבני משפחתה.

אחיה, לוקה, שחקן מוכר מסדרת הפשע "גומורה",העלה לרשת הפייסבוק סרטון קורע לב בו הוא מתאר את הניסיון להשאיר את אחותו בחיים במדינה בה שירותי הרפואה קרסו והפחד שולט ברחובות.

"נאלצתי להכריח את אנשי הרפואה לעשות את הבדיקה. אני מחויב להיות בבידוד עצמי. אולי גם אני נדבקתי בנגיף. בניסיון להציל את חייה של תרזה, נתתי לה החייאה מפה לפה. לאיש לא אכפת, אף אחד לא מתקשר אלינו. אנחנו הרוסים. נטשו אותנו למות. איטליה זנחה אותנו", אומר השחקן כשמאחוריו נראית גופתה של אחותו.

יחד עם לוקה פרנצזה שוהים בבית הוריו המבוגרים ועוד זוג עם ילדים קטנים. כל יושבי הבית נבדקו מחשש שנדבקו בקורונה .לוקה סיים את הסרטון במסר מעודד ואמר: "אנו שואבים נחמה וכוח זה מזה".

"המשפחה הראתה אלטרואיזם כששמרה על הבידוד למרות מצבה הקשה של תרזה והם עדיין עושים כל שביכולתם על מנת להגן על הקהילה שלהם. הקהילה דואגת להם למזון אך בינתיים טרם מצאנו מישהו שיעזור להם בפינוי האשפה", מודה ברלי.

איטליה היא המדינה שסבלה באופן הקשה ביותר מנגיף הקורונה מחוץ לסין כש-10,000 מאזרחיה נדבקו בנגיף ומעל שש מאות בני אדם מתו כתוצאה ממנו.

תרגמה מאיטלקית: אורורה לטרולו

Let's block ads! (Why?)



2020-03-11 11:23:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzQwOTUz0gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "אימת הקורונה: נתקע 36 שעות בהסגר עם גופתה של אחותו - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.