Search

נתניהו: נזרים 10 מיליארד שקל להצלת המשק - כלכלה - ערוץ 7

נתניהו: נזרים 10 מיליארד שקל להצלת המשק - כלכלה - ערוץ 7

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בצהריים (רביעי) על שורת צעדים כלכליים להתמודדות עם משבר נגיף הקורונה שפוקד את המשק.

"לקורונה יש השפעה כלכלית גדולה על המשק. אנחנו נכנסים למשבר במצב טוב, המצב שלנו טוב יותר מרוב הכלכלות בעולם. עם זאת, יש כאן אתגר, אבל אנחנו מאמינים שנוכל לצלוח אותו בשלום. מטרתנו היא לאפשר תפקוד רציף של המשק, ואת זה נעשה באמצעות חבילה מיידית של 10 מיליארד שקל. נתנו ארבעה מיליון ואנחנו מוסיפים היום עוד שישה מיליון שקל במטרה לייצב את המשק", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הבטיח כי ''ככל שנידרש, ניתן סיוע נוסף. נוסיף מיליארד שקל לבריאות. אנחנו מדברים כאן על הצלת חיים. אנחנו מודעים לאפשרות שזה יגבה מחיר בחיים. לכן, אנחנו נותנים עדיפות לבריאות כדי להגדיל את מלאי התרופות, להכין את בתי החולים למספר גדול יותר של חולים".

נתניהו הודיע כי יעניק סיוע לענף התעופה, ''יהיה טיפול פרטני ונפרד לחברות התעופה. זה עורק חיים וזה חשוב לנו''.

שר האוצר כחלון אמר במסיבת העיתונאים כי "אנחנו נכנסים למשבר כשהמשק במצב טוב. מדובר באירוע גלובלי ולא רק במדינת ישראל. הצמיחה הגבוהה לאורך כל השנים מסייעת לנו להתמודד עם זה''.

על קרן הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים סיפר כחלון כי "יש התעניינות גדולה בקרן הזאת, עסקים פונים ומתחילים לקדם את ההלוואות. עניין של שבוע עד 10 ימים. לא מסורבל, מאוד פשוט. כל עסק שנגרם לו נזק מהקורונה יכול לגשת בצורה פשוטה ויעילה ולקבל את ההלוואה הזאת. היא בתנאים טובים, הרבה יותר ממה שהיה בעבר מבחינת ריבית וערבות".


Let's block ads! (Why?)



2020-03-11 11:46:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80Mjk5NTXSAQA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו: נזרים 10 מיליארד שקל להצלת המשק - כלכלה - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.