Search

תכנן להגיע להשבעה - והבן נפצע בפיגוע - ישראל היום

תכנן להגיע להשבעה - והבן נפצע בפיגוע - ישראל היום

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, שוחח היום (חמישי) עם אמו של אורי, חייל בודד מסן דייגו, שנפצע הלילה באופן בינוני בפיגוע הדריסה הקשה סמוך למתחם התחנה בירושלים. הרצוג שמע מהאם על דאגתה העמוקה לבנה, כשהיא בסן דייגו והוא בישראל והבטיח לה כי הסוכנות היהודית תמשיך לחזק את בנה ואת החיילים הבודדים כולם, אשר עלו לבדם לישראל כדי לבנות כאן את ביתם ואת עתידם.

אורי, החייל הבודד מסן דייגו, עלה לארץ במסגרת גרעין צבר של תנועת הצופים והתגייס לצה"ל בנובמבר האחרון. אביו, שהגיע מסן דייגו לישראל ביום רביעי בלילה כדי להפתיע אותו בטקס ההשבעה בכותל, עשה במקום זאת את דרכו לבית החולים והוא נמצא כעת ליד מיטת בנו.

צילום: דוברות מד"א

נציגי הסוכנות היהודית ביקרו הבוקר בבית החולים והגישו תמיכה ראשונית לאב ולבנו כדי לסייע להם בצרכים מידיים. יו״ר הסוכנות היהודית גם שוחח עם האב ומסר לבנו ולכל  פצועי היממה הקשה רפואה שלמה והחלמה מהירה. הרצוג, שנמצא בסיור עבודה מתוכנן בחוף המערבי, יבקר מחר בסן דייגו וייפגש עם אמו של החייל מגולני בבית הספר ג’ואיש אקדמי שבו היא מלמדת עברית ויהדות ובו גם למד בנה לפני עלייתו לישראל.

מדי שנה מלווה הסוכנות היהודית כ- 1,000 עולות ועולים בודדים מתכניות הקליטה שלה לקראת גיוסם לצה״ל. עוד כ- 350 צעירים מתגייסים מדי שנה במסגרת גרעין צבר של תנועת הצופים, ומלווה את החיילים העולים הבודדים עם הגעתם לישראל ומכינה אותם לקראת הגיוס לצבא, במהלך השירות הצבאי ובצעדים הראשונים אחרי השחרור.

Let's block ads! (Why?)



2020-02-06 20:12:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNTE30gEA?oc=5

Bagikan Berita Ini

0 Response to "תכנן להגיע להשבעה - והבן נפצע בפיגוע - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.